perjantai 18. joulukuuta 2009

Pikkuostoja ja todellinen löytö

Mun unirytmi on mennyt ihan sekaisin. Ennen kahta aamuyöllä turha kuvitellakaan nukahtavansa. Ja jos laitan kellon soimaan aamulla puol yheksäksi, niin herään aikasintaan vähän ennen kymmentä, enkä todellakaan ole kuullut kellon pirinää.. Pakko yrittää korjata unirytmi. Hmph.

Eilen oltiin tosiaan siskon kanssa vähän shoppailemassa. Oli hauskaa, siskoni kanssa saa kyllä nauraa! Siskoni löys sopivat releet tän illan pikkujouluihin, muutaman tunnin pukukoppiseikkailujen jälkeen.. Ja voiko käydä parempi säkä, oon ostanu vero modasta muutama kuukaus sitten sellaset mustat, pillit housut. Sissilleni menin kehumaan niitä silloin, ja sit oonkin ihan turhaan yrittäny löytää niitä enää mistään kaupoista, kunnes eilen kysyin myyjältä, että sattuisko olemaan yhtään näitä housuja jäljellä (mulla oli juuri ne mustat "bjyysat" päällä) ja tasan yhdet löyty ja täsmälleen systerini kokoa! :D Ne oli laitettu hyllylle vielä farkkujen väliin, mut kerrankin näin. :D

Itehän en eilen juuri mitään ostellu, paitsi tulevaa uutta vuotta ajatellen ...


Räpsyripset! :D Sori huono kuvanlaatu.. Ostin ihan tollaset perus-ripsuttimet, ilman niitä ihania timanttiblingejä. Seppälästä ja 2,95. Mulla oli halloweenina sellaset timantti-räpsyt, mutta kuinka ollakaan, toinen oli hävinnyt siinä illan tuoksinassa..

Toinen ostos oli minikynsilakka, seppälästä myös ja 1,95 €. Yritin ottaa siitäkin kuvaa, mutta valottu niin paljon, ettei siitä mitään selvää olis saanu. :D Mut sellanen hopeanhohtonen kiva lakka.

En muuten eilen ehtiny käydä kirppiksellä, aattelin kohtapuoliin lähteä käymään siellä ja laittaa viimesten päivien alet. Pitää toivoo, et viikonloppuna menis ihan kauheeeeeesti tavaraa mun pöydältä, joooooooko....?

Eilisestä sen verran vielä, että tein "löydön" omasta kenkäloorastani :D Nimittäin nämä kaunokaiset, joita en edes muistanut omistavani...



Björn Borgin nilkkurit! Kuvassa näyttää nuhrusilta, mitä ne ei kyllä ole ja korkoakin noista löytyy kymmenisen senttiä. Mut ei edustava kuva näistä, nyyh... Mutta en siis muistanu edes näiden olemassaoloa! Makee juttu noissa nilkkureissa on se, että edellä olevassa kengässä näkyy toi vetoketju-koriste, siis mitä voisi luulla ihan oikeaksi vetskariksi, mitä se ei siis ole. Tossa takimmaisessa kengässä näkyy se oikee vetoketju. Mutta ihanat ovat mun mielestä ja muistelin, että noiden korkojen kanssa mulla olis ollu jotain ongelmaa, mutta eheeei.. Mä oon siis kehittyny kunnon korkkarikävelijäksi, ku kymmenen senttiä ei tunnu missään! ;D Harmittaa kyl toi kuva, se saa noi kengät näyttämään ihan kulahtaneilta, mitä ne ei kyllä ole. Mutta ei anneta sen häiritä! Eilisen mä sitten "koeajoin" noita kenkiä sisällä.. :D Pitää ottaa käyttöön kyllä taas noi! Ja sillon kun ostin nuo, mun mielestä ne oli aika hyvässä alennuksessa, ja maksoin niistä noin 70 €, alen jälkeen siis.

Toiset kengät, mitkä on mun ihan ykkössuosikit tänä talvena, on yli polven saappaat korkeilla koroilla.. Mmmm, love them <3 Laitan kuvaa joku kerta, ja sen kuvan täytyy olla perfect! Nyt en viitsi ruveta säätämään mitään..

Täksi viikonlopuksi on muuten ihan suunnitelmia. Tänään aateltiin vuokrata makuunista Kauhea Kankkunen ja rötväillä ja herkutella vaan, mutta huomenna aateltiin muutaman ystävän kanssa istua vähän iltaa ja juoda glögiä. Terästettynä, tietenkin. ;) Ja sittenhän nää ikävämmät jutut, mitä mun viikonloppu sisältää, on pakkausta ja pyykinpesua! Lähdetään joulua viettämään tiistaina mökillemme koko perheen voimin (plus sisarusten lapset ja vanhempien vävy-ja miniäkokelaat.. ;)) ja sitten 26 pvä suuntaan mökiltä suoraan lappiin uutta vuotta viettämään.. Ihanaa! Mutta siis ikävä homma tässä on se, että a) inhoon pakkausta ja b) pitää pestä kaikki vaatteet valmiiksi c) suunnitella mitä sitä päällänsä pitää ja d) oon ehkä surkein pakkaaja IKINÄ! No mut, ehkä mä jotenkin onnistun tässä.. Ja jos en vkl "kerkee", ni onhan siinä maanantai hyvää aikaa.... Eh. Paitsi että maanantaina pitää tyhjentää kirppispöytä jajajaja.. Onneks oon sentään joululahjat hankkinu, tosin osa on vielä vailla lahjapaperia..

Mitä joulusuunnitelmia muilla on?

Nyt mä meen koneelta tekemään muka jotain hyödyllistä, hauskaa viikonloppua kaikille!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti