maanantai 14. joulukuuta 2009

Nice weather outside.

Ihana kirpeä ilma ulkona, mahtavaa, talvi on täällä! Johan sitä on ooteltukin..

Viikonloppu oli mitä kivoin. Perjantaina kokkailtiin kanatortilloja ja röstiperunoita ja niiden parissa vierähti murusen kanssa reilu tunti (pitkät illalliset ei ole kuulunut meidän suhteeseen aiemmin..) , ja ruuan jälkeen sohvalle lötköttään ja tuijottamaan Kumman kaata. Rentoo, vai mitä. Lauantaina lähettiinki aamupäivästä kirppikselle ja käytiin siskon luona ja illalla juotiin kotona kynttilänvalossa parit sidukat ja tuijotettiin jälleen Annea ja Ellua. Ilta vierähti rattosasti neitokaisten seurassa. "Nainen ei halua olla uhri!" "Siis kylhän tää säilyy jos tää ei mee.." jne.. :D Eiliseen sunnuntaihinkin sisältyi kirppistä ja käytiin Chicosissa syömässä ja itse ostin pari "lahjaa" itelleni. H&M:ltä muutaman perusneuleen ja paidan. Oli kiva ilta, ja sunnuntai-illankin kruunasi mikäs muu kuin Kumman kaa.

Tein muuten lauantaina löydön kirppikseltä. Eurolla tähtijouluvalo! Oon ollu tosta pienestä löydöstä ihan into piukeena, mun mielestä se on niin söpö ja ihanan värinen ja tuo joulufiilistä tähän kämppään jne. Pienet on ilot mullakin.. ;)


Siinä se on! Miettikää, euro!

Tänään taas suuntana kirppis, pitää nyt kattoo että jatkaako vielä viikolla pöytävuokrausta, vai keräänkö kamat pois.. Tuntuu ettei tällä kertaa oo juuri kauheasti kamaa mennyt, mun vaatteet on ainoastaan tehnyt kauppaa.. Voisin kattoo kyllä jos tuolta vaatekaapista vielä olis jotain viedä kirppikselle. Tai no onhan siellä, eri asia on vaan, että raaskinko mä laittaa sinne .. ;) Oon aina vähän sellanen, että JOS mä tätä JOSKUS tarviin.. Eh.

Tänään pitää muuten laittaa ekat ja vikat joulukortit postiin. En muuten olis lähetelly kortteja, mutta kun isäni oli mennyt ostamaan postista kortteja, joihin on postimaksu valmiiksi maksettu, ja ne oli jäänykkin siltä yli, niin mä sitten sain ne. Ja tokihan ne on laitettava! Itsehän siis annoin itse tehtyjä kortteja tossa viime viikolla jo kavereille.. Olin ahkera ja tein kortit tänä vuonna. Ens jouluna taas ostan kortit..

Mutta nyt mä lähden tästä ratkomaan housuja. Huomenna pääseen tuunaamaan parit omat housut mummon ompelukoneelle, jes. :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti