keskiviikko 16. joulukuuta 2009

Diudidiu. (En keksinyt tähän mitään nasevaa otsikkoa..)

Maanantaina hain tosiaan illalla rahatilityksen kirpparilta.. Ei todellakaan mainitsemisen arvoinen, argh! Pöytävuokran jälkeen käteen jäi pari kymppiä. Päätin ottaa sen vielä viikoksi kuitenkin. Huomenna meen ja laitan hinnat ihan pohjiin. Ehkä tää aika ei ollut kaikkein suotavin ottaa kirppis-pöytää, tuntuu, ettei oo oikeen mitään tullut sieltä. Kuvittelin, että n. kuukaus ennen joulua olis just hyvä aika pitää pöytää, että ihmiset shoppailis sielläkin enemmän, mutta ei näköjään. Tän vuoden alussa mulla oli kirppis-pöytä kanssa, ja silloin sain sieltä tosi kivasti rahaa. Noo, tällä kertaa näin, keväällä sit uus yritys..

Mitäs muuta tähän viikkoon.. Eilen olin tuunailemassa housujani mummollani. Muutama tunti vierähti ihan mukavasti ompelukoneen parissa. Kyllä amatöörikin voi saada jotain aikaan! ;) Kaventelin ja lyhentelin, ihan perusjuttuja. Mua ärsytti mun yhdet vaaleat farkut, kun ne on mulle just oikean pituiset, mut niiden lahkeet on vähän leveämmät, niin näytti jotenkin, että ne housut olis mulle lyhyet niiden lahkeiden takia. Päätin sitten että teen niistä melkein pillit, ja nyt ne on mun mielestä perfect! Nyt ei oo muuten hirveesti tullu pidettyä farkkuja, syksyllä ja tässä talvellakin leggingsit ja pitkä paita/mekko/hame on ollut mun suosikkijuttu. Nyt ku tuli nää pakkaset, ni farkut on ihan kiva juttu taas ;)

Ostin eilen Citymarketista edullisesti meikkivoiteen ja poskipunan. Mineraaleja molemmat, aikasemmin en ookkaan mitään mineraaleja testannutkaan. Tän lyhyen kokeilun aikana ainakin vaikuttaa ihan hyvältä. Mutta siis syy miksi ostin ne, oli se, kun ne oli NIIN halvat! Yhteensä 15 €, ei todellakaan paha. Ottaen huomioon, että se meikkivoide maksaa melkein jo yksin sen. Ja siis suunnitelmissa mulla on ollut ostaa ennen joulua uus meikkivoide ja poskipuna, ja mikä sattuma olikaan, että molemmat löyty ja vielä edullisesti.. Tosin, en mä niitä just nyt olisi välttämättä tarvinnut, mutta oon varma, että kun lähen reissuun 22.12. ja palaan 2.1., niin sillä välillä olis ihan varmasti loppunut meikkivoide, eikä sieltä mistään kuitenkaan löytyis mulle oikeeta ja sit se olis katastrofi, ainakin melkein. ;) Ja no, eilen sattu sitten sopivaan kohtaan löytymään noi. Olin kyllä aatellu, että etin tässä tällä viikolla jotain ihan sikasuperhyvää meikkivoidetta ja panostan siihen enemmän, mut ens kerralla sit. Osaisko joku muuten suositella jotain tosi hyvää make uppia? Mulla on tietääkseni sekaiho, on vähän kuivaa ja rasvottuvaa aluetta. Joku, joka pysyy, peittää ja jonka hinta-laatusuhde on ihan hyvä. Mieluiten alle parikymppiä. Nyt on siis käytössä Maybellinen Pure Liquid Mineral ja sitä ennen Maybellinen Dream Satin Liquid. Oon ollu ihan tyytyväinen, mutta josko löytyis joku vähän "kevyemmän" olonen, ja silti peittävä, kuulas jne..? Joo-o, pitkät on vaatimukset taas. Pitäis mennä jonnekin emotioniin tai vastaavaan kyselemään neuvoja ja vinkkejä, mut jos jollain sattuu joku ässä olemaan hihassa, paljastakoon sen. ;)

Tuli muuten mieleen, että haluisin oikeesti päästä jonneki kasvohoitoihin tms, nolo myöntää, mutta en oo tähän ikään mennessä kertaakaan vielä käyny. Ja sitte jos sais jonkun ihoanalyysin ja tietoa vähän, että mitkä tuotteet sopis jne. Se olis oikein kiva. Voisin oikeasti tehä itelleni uuden vuoden lupauksen, että ensi vuonna aion mennä johonkin tollaseeseen ihanaan. :) Aika kiva lupaus, enkä usko että on vaikea pitää.. ;)

Eilen muuten leivoin illalla vielä joulutorttuja muutaman. Olipas hyviä. Ja suklaatakin on tullu syötyä ihan kiitettävästi, nyt voisin jouluun asti olla syömättä.. (yeah right!) Ja sainpas ekan joululahjankin eilen! Oli pakko kurkistaa pussiin, josta paljastui viinipullo, suklaata sekä i h a n a n The Body Shopin rasvoja! Enhän mä muuten olis sitä pakettia tutkinut, mutta kun se tuli lahjakassissa, sinnehän näkee. ;) Mut mieluinen lahja, enkä avaa viiniä tai käytä rasvoja ennen joulua!

Ja niin, katottiinhan me Ice Age 3 eilen. Oli ihan hupaisa jälleen, tosin kakkonen oli parempi. :) Mutta sai tossakin nauraa.

Huomenna ois tarkotus mennä "vähän" shoppaileen siskon kanssa. :) Yritän ja varmasti olenkin ostamatta mitään, ei budjetti oikeen kestäis yhtäkään menoa... Ootan niin jo tammikuun aleja! Mutta siis siskon mukaan makutuomariks, sekin passaa!

Nyt on taas tullu kirjoteltua, palataanpa taas asiaan! Nyt alkaa pikkuhiljaa peti kutsua joten ei muuta kuin unia kaikille!



2 kommenttia:

  1. Sattumalta eksyin sun blogiin ja pakko nyt kommentoida:)

    Mul oli kans kirpputoripöytä pari kk sitte ja jäi kanssa hädin tuskin pari kymppiä käteen pöydän maksun jälkeen. Oli tosi turhauttavaa! Myin kyllä kaiken aika halvalla, kun ei viitti mistään perus vaatteista kiskoa hirveitä hintoja. Mutta en tiedä, jaksaako toista kertaa nähdä vaivaa vai vienkö vaan suoraan keräyslaatikkoon.

    Mä suosittelen AVON-merkkistä meikkivoidetta. On mun mielestä just sellasta, mitä kuivailit tossa. Löysin omani kirppikseltä (en kyl yleensä osta naamakosmetiikkaa kirppikseltä mut tää oli poikkeus;)) Niitten nettisivuilta löytyy varmaan tietoa mistä sitä saa ostettua http://www.avonfi.com/PRSuite/home_page.page

    Hah ja vielä noista kasvohoidoista, et mä kävin kans tänä syksynä ekaa kertaa (oon saman ikäinen kuin sä). Oli rentouttavaa ja naama näytti paremmalta sen jälkeen. Lopuksi se kosmetologi suositteli mulle käytettäväks sellasia tuotteita, mitkä makso tyyliin 40e/pieni purkki, joten jäi ostamatta.

    Jees, eipä tässä sitte muuta:D

    VastaaPoista
  2. Kiva kun eksyit tänne, eksy useamminkin! :)

    Joo, pari kymppiä käteen siitä vaivannäöstä ei kyllä paljoo mieltä lämmitä. Ehkä uus yritys keväällä! :)

    Kiitti linkistä ja suosituksesta, täytyy kokeilla! Kuulostaa toi merkki kyllä tutulta, ehkä joku muukin on AVONia suositellu.. Hmm, mutta täytyy tutustua, kun mun kriteerit näyttää näköjään täyttyvän! ;)

    Ja joo, mä oikeasti meen ens vuonna sinne kasvohoitoon :D

    VastaaPoista