maanantai 21. joulukuuta 2009

Pakkausta, pakkausta ja pakkausta

Arvasin, että tässä käy just näin, kun kyse on mun reissuun lähdöstä ja pakkauksesta.. Eli siis viime tinkaanhan se jää! :D Mun piti viikonloppuna pyykkäillä ja pakkailla, mut kas kummaa, tässä istutaan, pyykkivuori on edelleen mahtava, matkalaukku huutaa tyhjyyttään ja sitä rataa! Ja huomen aamulla on lähtö. No mut päätin kuitenkin tulla tänne kirjottamaan jouluterveiset ja viikonlopusta pienen stoorin..

Perjantaina kierreltiin kaupoissa ja illalla käytiin syömässä ihan mielettömän mahtavan hyvää kanaa aurajuustokastikkeessa. En yleensä ite tykkää aurajuustokastikkeista, koska ne on jotenkin "tunkkasen" makusia mun suuhun, mut tää oli ihan eri luokkaa! Aivan mielettömän hyvää! Kivan ruuan jälkeen käytiinkin Makuunista hakemassa Kauhea Kankkunen, joka oli myös jees. Sai nauraa. Eli siis kiva perjantai kaiken kaikkiaan. :)

Lauantaina vietettiin vähän pikkujouluja ystävien kanssa ja voin kertoa, että oli hauskaa ja kyllä ne vaan kaikki punkut ja glögit ja sidukat on hävinny jotenkin kummasti täältä. ;) Hauskaa oli!

Eilen sitten heräsin kymmenen aikaan mahtavaan oloon, ja lähettiin siitä suihkun jälkeen ajamaan systerin kotia, jossa oltiinkin koko ilta. Voin kertoo, että pieni väsymys + lumisade + auto ei oo kiva yhdistelmä.. Olin oikeesti varma, että se jää mun viimeseks matkaks, mutta elossa ollaan, luojan kiitos! :D

Mutta siis tosiaan huomen lähetään porukoiden mökille joulun viettoon ja sieltä sitten lappiin viikoks! Mahtavaa, eikö? :) Joten mun pitäis nyt sit viimestään mennä pakkaamaan ja pyykkäämään. Oon niin hyvä tässä!

Mitä muut tekee jouluna ja uutena vuotena? :)

En siis välttämättä pääse tänne vasta kuin uv:n jälkeen, joten kaikille oikein ihanaa joulua ja mahtavan mukavaa uutta vuotta! Varovasti rakettien kanssa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti