tiistai 19. tammikuuta 2010

Huomentapäivää!

Haluun esitellä (ja samalla suositella) teille pari viimeaikaista tuotetta, jotka oon ostanut/saanut ja ollut hirrrrrmu tyytyväinen..

Ihan ensimmäisenä tulee herkullisen tuoksuinen The Body Shopin vartalorasva..

Tosi, tosi kosteuttava ja niiin herkullisen tuoksunen, et tekis mieli syödä sitä! ;) Sain ton 50 gramman purnukan jouluna, ja sitten kun toi loppuu, aion varmasti hankkia isomman purnukan itselleni! Olin jo aikonut aiemmin hankkia body shopista tuollaisen, mutta olin kavahtanut hintaa. Muistaakseni isomman purnukan hinta oli 12 e? Mut nyt ei hinta ole esteenä, kun oon rakastunut ;)

Seuraavat tuotteet on Oriflamelta. Tilasin niitä kokeilumielessä, ja mulla kävi tuuri, koska tuotteet on ollu toimivia.

Ekaks Oriflamen protecting face cream, organic, sisältää hasselpähkinää ja tutuksi tulleita supermarja Gojeja..

Alkuun kun avasin purkin, tuoksu oli mun mielestä liian voimakas, mut siis lähemmin tutustuessani tähän rasvaan, oon ollu tyytyväinen. Tuoksu on varmaan lähempänä sitä supermarjaa, koska hasselpähkinä tossa ei mun mielestä haise juuri ollenkaan. Tosi kosteuttava ja sopivan rasvainen.

Sitten tilasin kokeilumielessä kasvojen puhdistusainetta, Optimals Balance Foaming Cleanser, joka sisältää rauduskoivua, joka tasapainottaa talin eritystä..

Ja oon ollut tähänkin, samoin kuin noihin muihinkin, tyytyväinen. Meikinpesun jälkeen kun pesee vielä tällä, ni tulee tosi raikas ja puhdas olo kasvoihin ja tuoksusta plussaa!

Sitten tilasin myös kokeilumielessä ripsarin, ja kun tää ripsari oli tarjouksessa siellä ja makso vaan 4,90 e, niin pakkohan se oli testaa..

Eli Visions naughty eyes mascara. Ja yllätyin! Mun mielestä tässä on hyvä harja, sopivan tuuhee (tykkään ite tuuheista ja paksuista harjoista), väri leviää kivasti ja pidentää ripsiä. Kestää myös, testattu on parina baari-iltana. ;)

Sellaisia hankintoja. Onko jollain muulla kokemusta noista tuotteista?

Nyt alan pukeutuun ja lähden hakemaan pakettejani postista. Nellyn ja H&M:n paketit on siis saapuneet! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti