keskiviikko 13. tammikuuta 2010

Ei oo selkärankaa, mut välillä se on hyvä vaan!

lupasin, suorastaan vannoin, etten tammikuussa shoppaile nettikaupoissa, varsinkaan h&m:llä.. No, ensimmäinen repsahdus tapahtui jo sunnuntaina(?) vai maanantaina, kun "eksyin" nelly.comin sivuille, ja bongasin sieltä iiiihanat kengät kesää varten. Ja vielä alessa! No, eilen sitten tapahtui uudestaan tämä kuuluisa "eksyminen" hennesin sivuille.. Olen siis välttänyt sivustoa pidemmän aikaa (okei, mulle pari viikkoa on pitkä aika pois niiltä sivuilta..) ja mitäs siellä olikaan? PALJON hyviä aletuotteita.. Yhtäkkiä huomasin ostoskorissa olevan n. kymmenenkunta tuotetta.. EH? Joo, siis mun on turha lupailla mitään tälläsiä nettishoppailu-lakkoja, mulla ei oo selkärankaa, ei kertakaikkiaan. Puolustuksekseni esitän, että siinä kun olin kierrelly kaiken maailman saitteja, tajusin, et jos haluun saada bikinit kesäksi, mun on pakko toimia nyt. Viime vuonna biksujen hankinta venähti, ja yllätyyys, en löytänyt mitään kivoja. Ja siis hennesin sivut auki, ja siellähän niitä oli (tosin vähemmän kuin odotin) tarjolla. Alkuun otin normihintaiset koriini, mut sitten tajusin sale-osion, jossa oli samantyyliset turkoosit biksut, mutta yli puolet halvemmalla! Eli alaosa 2,90 ja yläosa samanverran! Et aika löytö, right??!

Kyllä sieltä salesta lähti muutakin matkaan.. Raitapaita 6,95 € & neuletakki 7,95 €, normihintaisista otin treggingsit ja pitkän neuletakin plus ihanat korvikset. Kuvia laitan kun paketti/paketit saapuu!

(Treggingsit on muuten mulle uus juttu. Tai siis käsittääkseni nimi tulee leggingseistä ja trikoista ((korjatkaa jos oon väärässä)) (((ja tiedän, ei tarvi kovin suurta päättelykykyä selvittää moista))) mut siis oon vasta ihan viime aikoina kuullu, että niitä sanotaan treggingseiksi. Ja kohta omistan siis ensimmäiset sellaiset. Trikoot ja leggarit on ihan liiankin tuttu juttu jokapväsessä käytössä, mut "treggarit" tekee vasta tuloa mun sanavarastoon. Miten ne muuten eroaa sitten noista edellämainituista leggareista tai trikoista?? :o )

No mutta eniwei, repsahdus siis tapahtui, ja en ole ees pahoillani siitä. Niin hyviä löytöjä ja edullisesti!

Kertokaas, kenellä muulla on "ongelmia" nettishoppailun suhteen? ;) Entä minkälaisia löytöjä kukin on tehnyt? Kommentoikaa!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti