perjantai 29. tammikuuta 2010

Heiiijjj!

Aattelin tulla rustaamaan vielä kuulumiset ja tapahtumat, ennen ku nokkani kääntyy kohti leviä.
Tällä kertaa mulla on lainasukset mukana, tosin ne on ainakin 10 v vanhat, joten saa nähä, miten niillä rinteiden alastulo sujuu.. Aikasemmin, ne huimat kolme kertaa mitä oon jossain laskettelukeskuksissa ollu, niin oon aina vuokrannut välineet, ja niihin on saanu olla kyl tosi tyytyväinen. Nyt, kun mulla on tommoset valkoset "upeet" sukset, ni jännä nähdä hiipuuko innostus ko. lajia kohtaan ;) Ei vaa, eihän kukaan niitä suksia siellä kato, eihän...? Pääasia että on kivaa!

Ostin eilen vuoritakin plus kunnon lasketteluhousutkin, ei ainakaan pitäis kylmä tulla tai vastaavasti liian kuuma, sillä noiden PITÄIS hengittää ja lämmittää ja kaikkea ultramakeencoolia juttuja tehdä. ;)

Pakkaushan taas mulla on jääny viime tinkaan, niinkuin ennen jouluakin, kun oltiin lähdössä. Tänään pitää se tosiaan hoitaa plus sitten on toisella puoliskolla työjuttuja, mitkä pitää virallisten töiden jälkeen vielä tehdä jajaja sitten pitää lähtee ajaan mun siskolle ja sieltä sitten aamuyöllä kolmen aikaan kohti leviä! Huh, vauhtia taas riittää..

Fiilikset on ollu paremmat, viime vai sitä edellisessä postauksessa vähän puhuin, et on jtn pikkusta väsymyksen poikasta, mut no joo, tästä se rupee helpottaan! :)
Ihana vaan päästä tonne lapin maisemiin, on ne jotain niin hienoa. Unohtaa kaikki stressiä aiheuttavat asiat ja olla vaan ja nauttia olostaan. Ja vielä tosi hyvässä seurassa. :)

Laitan kuvia tänään, JOS ehdin, yritän kyllä. Mut nyt pusmus ja voi olla, että tällä rintamalla hiljenee viikoksi.. Mutta sen jälkeen onkin sitten PAAAALJOOOOON kerrottavaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti