sunnuntai 15. elokuuta 2010

Long time no see vai miten se meni

Heippa vaan kaikki (lue: ei ketään) lukijat :D Naurava hymiö siksi, koska teitä ei enää ole. Uskoisin niin. No mutta, voihan sitä omaksi iloksikin.

Sana pieni voisi hyvin kuvata tätä "taukoa" mikä mulla on ollut tän kirjottelun suhteen. Ensinnäkin, syyt siihen, miksi en ole tänne kirjotellut on a) se, että tajusin, että mä en todellakaan ole mikään kirjottamaan mistään muodista etcetcetc.. Mä en todellakaan ole ihminen, joka jaksaa otella päivän asu-kuvia ja olin ehkä ymmärtäny tän koko blokkaamisen (heheh) väärin.. Niinpä, ei tän tarvi olla mikään MUOTIBLOGI. Nohjoo, siinä yks ISO ja hyvä syy. Toinen hyvä syy on ollu se, että mun varteen on ilmestynyt näiden kuukausien aikana sellanen pömppö, joka muutamien viikkojen päästä (toivottavasti..) laskeutuu. JUU, ymmärsitte oikein, meille tulee VAUVVA. Ja ehkä siksi halusinkin alotella kirjottamisen, mun päivät on hieman tylsähköjä kotona, kun tosiaan äitiyslomat pärähtää käyntiin ja jos jotain oloja tänne voi kirjotella, niin onhan niitä EHKÄ kiva joskus jälkeen päin lueskella.. EHKÄ.

No mutta, se siitä, mä meen nyt sensuroimaan jotain vanhoja kirjotuksiani, koska ... No niitä en haluu muistella.

Aattelin, että ku oon nähny blogeissa, että ihmiset pitää liikuntapäiväkirjoja/syömisjuttuja, ni mä laitan tähän loppuun tän päivän omat:

AAMUPALA: Mustikkajukurtti, vaalee leipä ja kahvia
VÄLIPALA: Twix-patukka, tietenkin maxi-kokoa, fazerina-levy, pari karkkia ja sipsiä
VÄLIPALA#2: No jotain ton edellisen suuntasta. Paitsi twixit pois.

LIIKKUMINEN:
Lenkki, noin puol tuntia ja 1 km. HUH, että tuntu hyvältä ton jälkeen.

No okei, ei ehkä terveellisin ruokavalio, mut kamoon, nyt on sunnuntai ja noi on eiliset rippeet. Ja mä oon raskaana. JA KÄVINHÄN MÄ SENTÄÄN LENKILLÄ. (Nii ja jos joku jotain miettii, että millanen oon, ni oon ihan normaalikokonen. Nykykielellä ehkä läski, ku omistan rinnat ja persettä.) ((PPS. Pituus ennen raskautta 165 cm ja paino 65, ja mulle on tullu kiloja nyt äpout 5))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti