keskiviikko 10. helmikuuta 2010

7 oikein

Eilinen lääkärikäynti oli ohi ehkä puolessatoista minuutissa. Voin sanoa, että onpa niillä hyvät tuntiliksat! Sain antibiootit, tosin sen sain selville vasta poistuessani tohtorisedän huoneesta, koska hän ei sanallakaan maininnut mulle, et mitä määrää. Luin sen sitten reseptistä. Muutenkaan ko setä ei puhunut juur mtn, saatikka tutkinut, mut toivotaan, että noi biootit olis ratkasu tähän mun yskään.

Eilinen pvä meni kivasti after doctor, kävin porukoilla ja käytiin kaupoissa. Mitään sen kummempaa en ostanut (paitsi ruokaa!!!), koska mun rahatilanne on very very heikko. En jaksa venaa, että tulee rahaa! Haluisin ihan hirveeeeesti ostella kaikkia ihania kevätjuttuja, mutta no can do. Saatika tilaa joku ihana matka johki ihanaan aurinkoon, mut sama juttu - no can do either! Voisiksmä voittaa vaikka tän iltasessa viiiikinki lotossa sen 9,9 miljoonaa?? Helpottas eloa kummasti.

Mitä sitä muuten _oikeesti_ tekis jos voittas miltsejä? Varmaan sekoisin jollain tavalla, heh.. Aina puhutaan, kuinka sitä lahjottas miltsit sinne ja toiset tänne, mut tulisko sitä niin ahneeksi, ettei kuitenkaan..? Mä ainakin haluun lahjottaa mun vanhemmille sekä mun sisaruksille aimo kasat rahaa. Jos (ja KUN,eh) voitto tulee. Ja olishan se ihan sika kivaa, kun olis hieno velaton talo ja auto. Ja sit vois SHOPPAILLA! Ja matkustella. Ja no, siis pitäshän niitä rahoja aika paljon säästääkin. ;) Ettei sitten kahen vuoden jälkeen (niin ku muuten suurimmalle osalle lottovoittajista käy) oo taas lähtötilanteessa eli nollissa.

KYMYSYS!!!: Mitä TE tekisitte, JOS joku miljoonavoitto osuis kohdalle?

Nyt meen tekeen jotain kehittävää, kuten esim peseen pyykkiä. PUSMOI!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti